برگزار نشست بصیرتی عفاف و حجاب 

برگزار نشست بصیرتی عفاف و حجاب 

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹
یحیی جرگه نارویی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام اقدام به برگزاری نشست بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب کرد.

«یحیی جرگه نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام اقدام به برگزاری نشست بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام روستای تمبت پائین قلعه گنج اضافه کرد: این نشست در مسجد و با حضور بانوان نمازگزاران برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این نشست امام جماعت مسجد در باب جایگاه حجاب و عفاف در سیره حضرت زهرا (س) و همچنین اهمیت و ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه سخنرانی کرده و از بانوان خواستند که تحت هر شرایطی حجاب خود را حفظ کنند.

جرگه نارویی ابراز کرد: در این نشست بصیرتی از یک بانوی نمونه محجبه تجلیل شد تا الگویی برای سایر بانوان باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت علیهم السلام قلعه گنج تاکید کرد: در شرایط فعلی که دشمن تمام سعی و تلاش خود را برای کم رنگ شدن عفاف و حجاب بکار گرفته است لازم بود که ما نیز بانوان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنیم بنابراین این نشست به منظور بصیرت افزایی بانوان برگزار شد.

وی در خاتمه بیان کرد: علاوه بر این از طریق فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اقدام به تولید محتوا کرده و پوستر و مطالبی با مضمون عفاف و حجاب منتشر کردیم.

پایان پیام/ 586